התינוק שטבע בבריכה, נמשה מהמים ע"י סבתו כשהוא במצב אנוש. צוות של איחוד הצלה ומדא ביצעו בתינוק פעולות החייאה, לאחר זמן מה,הצוות הרפואי הצליח להשיב לתינוק את הדופק והנשימה, והוא פונה באמצעות מסוק של מדא, לביה"ח 'הדסה עין כרם' במצב קשה, אך יציב.
אמש, כחמישה ימים לאחר הטביעה ולאחר שהיה מורדם ומונשם בביה"ח 'הדסה עין כרם', וקיבל טיפול מסור מהרופאים והצוות, הוריו של נעם דוד, תושבי ירושלים, עדכנו בדף הפייסבוק שלהם כי מצבו של התינוק השתפר והוא שב להכרה ומתחיל לתפקד.
הפוסט של האם שרה:
"הודו לה' כי טוב, נעם דוד נושם לבד, מתקשר, מדבר, מתחיל לנוע במיטה.אפשר להוריד מתח, לומר תודה ענקית לקב"ה.ולהתפלל שיחזור לאיתנו,תודה לכולכם על השותפות בתפילות!!".
תמונה מתוך סרטון פינוי התינוק לביה"ח במסוק. קרדיט צילום איחוד הצלה.