לאחר הטיפול הראשוני בביתה של היולדת, היא והתינוק פונו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם טוב.
איחוד הצלה סניף בית שמש.
במהלך הלילה התקבלה קריאה על אשה הכורעת ללדת בביתה ברמב"ש. צוות חובשות מאיחוד הצלה מהעיר, עם המיילדת אליסון רוזנבאום המתנדבת ביחידת המיילדות של איחוד הצלה, שהגיעו למקום סייעו לאשה בתהליך הלידה ובשעה טובה ובשלום נולד בן. מזל טוב!
פורסם בתאריך: 25/06/2026 04:02
לאחר הטיפול הראשוני בביתה של היולדת, היא והתינוק פונו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם טוב.
איחוד הצלה סניף בית שמש.