מכתבם של התושבים:

"בשם כל תושבי רח' 'פולה בן גוריון', אנו רוצים להודות מקרב לב: לשלום אדרי, יור הליכוד והממונה על הפרוייקטים בותיקה, לראש העיר ד"ר עליזה בלוך, למתכנן והמפקח יוסי כהן ולקבלן, על שיפוץ הרחוב שלנו.

השיפוץ כלל: אספלט חדש, קירות תמך, ציפוי קירות קיימים, החלפת המדרגות הישנות, התקנת תאורה חדשה וטיפול בגינון.

הרח' נראה לאחר השיפוציים כחדש, ומותאם לעידן שנות האלפיים. יבורכו כל העוסקים במלאכה".

תמונות באדיבות התושבים.