משה ביטון מפקד המשמרת מסר :״ הגענו לזירה בעקבות דיווח על נער שנמצא בתוך מאגר מים ללא יכולת לעלות מעלה , מיד הורדנו מחלצים ולאחר זמן קצר חילצנו את הנער שהיה באפיסת כוחות והעברנו אותו להמשך טיפול רפואי של מד״א״ 

ליחי בן לולו | דובר תחנה אזורית בית שמש.