משה ביטון מפקד המשמרת מסר :״ הגענו לזירה בעקבות דיווח על נער שנמצא בתוך מאגר מים ללא יכולת לעלות מעלה , מיד הורדנו מחלצים ולאחר זמן קצר חילצנו את הנער שהיה באפיסת כוחות והעברנו אותו להמשך טיפול רפואי של מד״א״
ליחי בן לולו | דובר תחנה אזורית בית שמש.
צוותי כבאות והצלה ויחידת היל״מ של תחנה אזורית בית שמש פעלו לפני זמן קצר לחילוץ נער מתוך באר מים סמוך למנזר בית ג׳מאל בפאתי בית שמש.
פורסם בתאריך: 25/06/2026 05:09
משה ביטון מפקד המשמרת מסר :״ הגענו לזירה בעקבות דיווח על נער שנמצא בתוך מאגר מים ללא יכולת לעלות מעלה , מיד הורדנו מחלצים ולאחר זמן קצר חילצנו את הנער שהיה באפיסת כוחות והעברנו אותו להמשך טיפול רפואי של מד״א״
ליחי בן לולו | דובר תחנה אזורית בית שמש.