משה שטרית: "היום נפגשנו עם שר האוצר ח"כ ישראל כץ. השר סיפר לנו על האתגרים הגדולים העומדים בפניו בתקופת הקורונה ואנו עידכנו אותו על האתגרים העומדים בפנינו בבית שמש, עוד מהימים בהם הוביל כשר תחבורה את הרחבת כביש 38, לישראל תמיד הייתה אוזן קשבת עבורנו ועבור בית שמש בכלל. קבענו על שיתוף פעולה הדוק לטובת העיר ותושביה!".
בתמונה: משה שטרית, יו"ר סיעת הליכוד והנהלת סניף הליכוד- שלום אדרי, יו"ר ועד עובדי העירייה ומועצת סניף הליכוד- ישראל פרץ.