ראש העיר ד"ר בלוך: "המורים הללו שחלקם טרם חזר מתקופת הסגר ואחרים פוטרו בימים אלו הם חבל הצלה לעשרות אלפי תלמידים בישראל.

רק בבית שמש נפגעו ממהלכים אלו כ 250 מורים שעומדים בקשר עם אלפי תלמידים שבן רגע נעלמה להם הדמות המשמעותית.

לאור זאת הנחתי את המובן מאליו. צוותי הוראה חדשים לעיר יגוייסו מתוך המורים הללו שטרם חזרו או שפוטרו לאחרונה.

הם חלק מהמערך שלנו והם ישולבו כעת במערכת העירונית"

רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.

תמונה ארכיון.