ראש העיר ד"ר עליזה בלוך וסגן ומו"מ ראש העיר משה שטרית- רוקדים, שמחים ונהנים 'בהופעה' בדרייב אין עם חברי להקת "הפרויקט של רביבו".
לצפייה בסרטון:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1448669565333499&id=184618665071935
צפו בסרטון מהדקות הללו, היישר מבמת הופעות ה'דרייב אין':
פורסם בתאריך: 25/06/2026 05:09
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך וסגן ומו"מ ראש העיר משה שטרית- רוקדים, שמחים ונהנים 'בהופעה' בדרייב אין עם חברי להקת "הפרויקט של רביבו".
לצפייה בסרטון:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1448669565333499&id=184618665071935