ראש העיר ד"ר עליזה בלוך וסגן ומו"מ ראש העיר משה שטרית- רוקדים, שמחים ונהנים  'בהופעה'  בדרייב אין עם חברי להקת  "הפרויקט של רביבו".

לצפייה בסרטון: 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1448669565333499&id=184618665071935