הלוויתו של בני ז"ל, תתקיים הלילה, מוצ"ש, בשעה 23:30 בבית העלמין המקומי. המשפחה יושבת שבעה ברח' רמב"ם 20 ב' בוותיקה.
מערכת שמשנט מביעה את צערה ומוסרת את תנחומיה למשפחה היקרה, על אובדנה הכבד. יהי זכרו ברוך שלא תדעו עוד צער.
בצער רב, אנו מודיעים, כי בני בן כליפא, מותיקי העיר, הלך לעולמו.
פורסם בתאריך: 25/06/2026 06:11
הלוויתו של בני ז"ל, תתקיים הלילה, מוצ"ש, בשעה 23:30 בבית העלמין המקומי. המשפחה יושבת שבעה ברח' רמב"ם 20 ב' בוותיקה.
מערכת שמשנט מביעה את צערה ומוסרת את תנחומיה למשפחה היקרה, על אובדנה הכבד. יהי זכרו ברוך שלא תדעו עוד צער.