ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:
"ברעיון של חדר המשחקים, חשבנו להעניק בעיר, מענה ייחודי לשוהים בבידוד. אני מודה למ"מ, סגן רהע- משה שטרית, על הובלה משותפת של הרעיון המקסים".
מעוניינים שחדר המשחקים יגיע אליכם?
צרו קשר עם מספרי הטל' המופיעים בתמונה, השאירו פרטים: מס' ילדים, גילאים ומועד סיום ימי הבידוד. נציג מטעם העירייה יצור עמכם קשר ויתאם את הגעתו של חדר המשחקים אל ביתכם.
יישר כוח על היוזמה המבורכת!