משה שטרית:

כן כן, מכל הארץ באים אלינו כדי ללמוד איך אפשר לשלב אירועי תרבות ומגיפה עולמית.
עיריית בית שמש הייתה מהרשויות הראשונות במדינה שהציעה תכניות מיוחדות תואמות קורונה כמו מוסיקה במרפסות, חגיגות עצמאות מבית לבית והצגות והופעות בדרייב אין. לא הוצאנו הרבה כסף, לא בזבזנו את כספי משלם המיסים, היינו יצירתיים.

פעלתי יחד עם שר הבריאות יולי אדלשטיין וצוותו להתאים את אירועי התרבות לנהלים שהופצו בכל המדינה ובקרוב יצאו תיקונים נוספים עליהם עבדנו בשיתוף המשרד לנוחיות כלל הרשויות בישראל.
תודה רבה לצוות הנהדר של עיריית בית שמש ורשת מרכזים קהילתיים בית שמש, וכמובן לראש העיר עליזה בלוך שדוחפת ופועלת גם בזמנים קשים, להמשיך ולהציע לתושבי העיר אירועי תרבות טובים ומהנים.

נפגש ביום ראשון בפסטיבל!"

תמונה מתוך כתבה ערוץ N12