ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך:
"חברות האוטובוסים הפרטיות נוטלות כבני ערובה את הציבור שנפגע אנושות מהקורונה הכלכלית ומבקשות לנצל שעת חירום לאומית זו לתועלתם הפרטית".
"הבקשה מבית המשפט חמורה שבעתיים שבבסיסה עומדת דרישה לרשת בטחון מהמדינה לאירועים כדוגמת הקורונה. פריסת קווי אוטובוס עירוניים הם רשת ביטחון ושירות לציבור שלרוב מצוי בקושי בימי שגרה ותחת הקורונה הכלכלית מצבו הורע. במקום לבחון כיצד ניתן לסייע לתושבי הערים מגיעות החברות ובעבור הרשת הבטחון העסקית שלהם קורעות את רשת הביטחון הקיומית של תושבי הערים. לא ארפה עד שתושבי בית שמש יקבלו בדין את השירות הם זכאים לו מחברות האוטובוסים הפרטיות.אני קוראת לבית המשפט לדחות את הבקשה על הסף.סעד לחברות האוטובוסים הפרטיות משמעו פגיעה ישירה במליוני תושבי ישראל".
תמונה ארכיון.