ראש העיר ד"ר בלוך: "סיירת בית שמש ממשיכה להילחם כנגד נגיף הקורונה. חובתנו להמשיך ולהקפיד על מסכות, ריחוק חברתי והיגיינה"
רועי לחמנוביץ| דובר עיריית בית שמש
ביומיים האחרונים- ישנם 19 שהסכימו לפינוי וממתנים לשינוע. בסך הכול 54 מאומתים ומבודדים.
פורסם בתאריך: 25/06/2026 07:09
ראש העיר ד"ר בלוך: "סיירת בית שמש ממשיכה להילחם כנגד נגיף הקורונה. חובתנו להמשיך ולהקפיד על מסכות, ריחוק חברתי והיגיינה"
רועי לחמנוביץ| דובר עיריית בית שמש