סגן מ"מ רה"ע משה שטרית:
"מיה אופק היא אמנית תושבת עירנו.
במסגרת לימודיה, בחרה מיה לעשות פרויקט גמר בשיתוף מרכז הצעירים של עיריית בית שמש, במרכז הותיק שלנו. תודה מיה!"
תמונה- פייסבוק משה שטרית.
האמנית מיה אופק מהעיר, צבעה ואיירה, בעבודת הגמר שלה בלימודי האמנות, אלמנטים קיימים, במרכז המסחרי בותיקה. התוצאה צבעונית ומלבבת.
פורסם בתאריך: 25/06/2026 07:08
סגן מ"מ רה"ע משה שטרית:
"מיה אופק היא אמנית תושבת עירנו.
במסגרת לימודיה, בחרה מיה לעשות פרויקט גמר בשיתוף מרכז הצעירים של עיריית בית שמש, במרכז הותיק שלנו. תודה מיה!"
תמונה- פייסבוק משה שטרית.