בני הנוער חילקו חומרי הסברה לצורך מניעת התפשטות הקורונה, הם חילקו חבילות מזון למשפחות נזקקות, השתתפו בחפירות ארכיאולוגיות ואף בנו רהיטים. 

סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית:

"לבני הנוער- בשמי ובשם ראש העיר עליזה בלוך-תודה לכם, אתם פשוט מדהימים.

תודה למחלקת הנוער, לנהנים בנועם ולמרכז קהילתי זינמן בהנהלת עדי מלכה על ההובלה". 

תמונות פייסבוק משה שטרית.