בשריפת היער בין זנוח לרמת בית שמש, לוחמי האש השיגו שליטה בשריפה ומנעו פגיעה קשה בנפש ורכוש. נזק כבד נגרם לחורש ולטבע כתוצאה ממוקדי השריפות הרבים, שככה"נ הוצתו בשטח.
אודי גל-דובר כב"ה מחוז י-ם.
לצפיה בסרטון תיעוד הנזק שנגרמו ממקוגי השריפות:
https://www.facebook.com/184618665071935/posts/1442695335930922/