ישי קובו:
"חבר'ה, מוזמנים עכשיו לקפה קובו -
פריקסה טעים אש, מנות אוכל, חינם- בלי כסף! רק בואו תקחו".
ישי מ'הקיוסק של קובו', בפוסט בדף הפייסבוק שלו, מזמין את הציבור, להגיע לקיוסק ולקחת מנות ארוחה ארוזות וזאת ללא עלות. מכירים מישהו שזקוק לארוחה? פנו הערב לישי שמעניק תמיד שרות עם חיוך. יישר כוח.
פורסם בתאריך: 25/06/2026 07:53
ישי קובו:
"חבר'ה, מוזמנים עכשיו לקפה קובו -
פריקסה טעים אש, מנות אוכל, חינם- בלי כסף! רק בואו תקחו".