הקונסרבטוריון העירוני פועל במרכז קהילתי פסגות השבע והוא אחד מהאיכותיים והמצטיינים בארץ. שנת הלימודים בקונסרבטוריון הגיעה לסיומה, וכמו בכל שנה הקונסרבטוריון פעל לפי תוכנית לימודים מובנית.
תקופת הקורונה שינתה חלק מהתוכנית, אך לפני התפרצות הנגיף הקונסרבטוריון הספיק להפיק קונצרטים רבים ובינהם: קונצרט חגיגי גדול בפתיחת שנת הלימודים, ערב מוסיקלי מרגש בו מקהלת "הוסטל" בהובלתו של רועי דלאל ביצעה שירים ישראלים בשיתוף עם להקת "ווליום", נסיעה לקונצרט התזמורת הפילהרמונית הישראלית ועוד. כשנגיף הקורונה התפרץ והוחלט להטיל מגבלות שונות, הקונסרבטוריון הצליח במהרה להטמיע שיטות למידה מקוונות, והמשיך לפעול בהצלחה רבה.
אירוע השיא היה קיום קונצרט תלמידים "מבית לבית" דרך אפליקציית ZOOM, ושודר באתר "קהילייב" וביוטיוב.
מרינה קוגן, מנהלת הקונסרבטוריון:
"אני גאה כי בתקופת הקורונה, הקונסרבטוריון הצליח להתאים את הפעילות למציאות החדשה. היו מתוכננים קונצרטים נוספים, הופעות, סדנאות ותחרות בינלאומית שהתבטלו עקב הקורונה. אני מקווה שנוכל להגשים את התוכניות האלה בשנה הבאה. אני רוצה להודות למורי ותלמידי הקונסרבטוריון, על העבודה וההשקעה הרבה.
ברצוני להודות לאנשים שעוזרים ותומכים בפעילות הקונסרבטוריון:
למשה שטרית, סגן ומ"מ ראש העיר והממונה על המרכזים הקהילתיים.
לעמית קדמון- מנכ"ל רשת המרכזים הקהילתיים בית שמש.
למימון בן חמו- מנהל המרכז הקהילתי "פסגות השבע", ולצוות המרכז הקהילתי.
אני מאחלת לכל תושבי העיר בית שמש המון בריאות, בשורות טובות, ושמוזיקה טובה ומגוונת תמיד תלווה אותנו!"