עיריית בית שמש היחידה לאיכות הסביבה מגישה סדרת פעילויות תיירות ואיכות הסביבה המותאמים ליחידים ומשפחות בימי החופש הגדול.
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך:
"העיר בית שמש היא מוקד תיירות. אני מזמינה את תושבי העיר והסביבה לפעילויות איכותיות עתירות דעת. גם תחת הנחיות משרד הבריאות וההקפדה על הנהלים אפשר להנות. אני רוצה להודות למ"מ וסגן רה"ע משה שטרית ולממונה התיירות ח"מ צבי ווליצקי על הובלה משותפת של התחום".
מצ"ב טבלת אירועים מרוכזת.
דוברות עיריית בית שמש.