בישיבה נכחו מנכ"ל הרשת, מנהלי המרכזים הקהילתיים ורכזי החוגים והקהילה. התקיימה חשיבה רחבה על צורכי התושבים מול האילוצים והמגבלות, ועלו רעיונות חדשניים ויצירתיים להמשך פעילות הרשת תחת מגבלות הקורונה החדשות.
הנוכחים ציינו את החשיבות לתת לתושבים שירותים מותאמים תוך גמישות ונכונות לשינויים בהתאם להתפתחויות.
בסיום הישיבה סוכם על קידום מספר רעיונות חדשניים ומהפכניים, שיקודמו בשבועות הקרובים לרווחת תושבי העיר.
החל מספטמבר החוגים יוצעו לתושבים במספר דרכים ובמחירים שונים וכל משפחה תוכל לבחור את מה שמתאים לה ביותר.
מתוך הבנה שהמרכזים הקהילתיים מהווים בית לרבים מתושבי העיר יתקיימו פעילויות תרבות שונות בהתחשב באילוצי הקורונה.
בקרוב ייצא פרסום מסודר על אירועים, פעילויות וחוגים שיתקיימו בצל הגבלות הקורונה.
סגן ומ"מ ראש העיר והממונה על המרכזים הקהילתיים משה שטרית:
"מציאות מיוחדת מחייבת אותנו להגות רעיונות מיוחדים. המרכזים הקהילתיים הם חלק בלתי נפרד מחיי החברה בעיר בית שמש, ועלינו לשנות את קו המחשבה הקיים בכדי להמשיך ולספק שירותים חברתיים ותרבותיים לתושבים. עלינו להתאים עצמנו למציאות החדשה והמורכבת תחת מגבלות הקורונה, ולהמשיך וליצור למען הקהילה.
רשת המרכזים הקהילתיים הגתה רעיונות מהפכניים ותואמים למציאות החדשה, ואני מודה למנכ"ל הרשת עמית קדמון, למנהלי המרכזים ולכלל עובדי הרשת על היצירתיות ועל העבודה הקשה למען תושבי העיר."