ראש העיר ד"ר עליזה בלוך :"אני רוצה להצדיע לחמ"ל פינוי חולים שלנו. שילוב כוחות של עובדי עיריית בית שמש , פיקוד העורף וגופי הצלה ורפואה הוליד סיירת בית שמש שעושה הכול למגר את נגיף הקורונה בעיר." 

רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.