ראש העיר ד"ר עליזה בלוך :"אני רוצה להצדיע לחמ"ל פינוי חולים שלנו. שילוב כוחות של עובדי עיריית בית שמש , פיקוד העורף וגופי הצלה ורפואה הוליד סיירת בית שמש שעושה הכול למגר את נגיף הקורונה בעיר."
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.
ביממה האחרונה, פונו 150 מפונים, כשמתוכם 108 חולים מאומתים.
פורסם בתאריך: 25/06/2026 10:07
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך :"אני רוצה להצדיע לחמ"ל פינוי חולים שלנו. שילוב כוחות של עובדי עיריית בית שמש , פיקוד העורף וגופי הצלה ורפואה הוליד סיירת בית שמש שעושה הכול למגר את נגיף הקורונה בעיר."
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.