עוד אנחנו יודעים שזה יתקיים באמפי העירוני, ושם כבר יהיה מקום לכולם, מעל 100 כלי רכב בכל הופעה!
פנינו לסגן ומ״מ ראש העיר משה שטרית שתמיד מחדש ומצליח לייצר תרבות גם בתקופת הקורונה לשאול מה קורה, והוא אמר שיעדכן בקרוב מאוד.
סקרנים לדעת מי האמנים??? גם אנחנו!
מה שבטוח הוא שהעיר בית שמש חלוצה בתרבות ומפתיעה כל פעם מחדש.
יש למה לצפות..