ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: 

"סיכמנו על הטבות למורים שיבחרו לגור בבית  שמש. עוד סיכמנו על הקמת פרויקט ייעוד למגורי מורים באחת השכונות בבית שמש. סיכמנו שעריית בית שמש והסתדרות המורים יקימו במשותף שלוחה של הסתדרות המורים בעיר וזאת כדי לטייב ולייעל את השירות למורי ההסתדרות תושבי העיר. בית שמש היא עיר של חינוך ומקבלת בזרועות פתוחות משפחות של מורים שיבחרו לגור בעיר. אני מבקשת להודות ליפה על השיח ועל ההובלה המשותפת וכמו כן למעורבתו ותרומתו המשמעותית של מוטי סמט סגן המזכלית ויו"ר סניף ירושלים והמרחב בהסתדרות המורים בנושאים אשר על סדר היום".

תמונה דובר עיריית בית שמש.