סיירת הנוער מוקמת בחסות משרד החינוך, הרשות לביטחון קהילתי והעירייה.
מחר 23/7, בשעה 11:00, תתקיים בבניין העירייה הדרכה לבני הנוער של הסיירת.
סגן מ"מ רה"ע משה שטרית, קורא לבני הנוער להצטרף לסיירת ולסייע למאבק.
משה שטרית:
"בני נוער נלחמים בקורונה!
רוצים לעזור לנו לשמור הנחיות משרד הבריאות במרחב הציבורי?
בימים אלה מוקמת סיירת נוער שתפעל במרכזים שונים בעיר עם חומרי הסברה ומסיכות לחלוקה וכל תפקידה לעורר את הציבור לשמור על הנחיות משרד הבריאות ובכך להקטין את קצב התפשטות המגיפה.
בואו לעזור לנו לעשות משהו משמעותי הקיץ הזה.
תודה למחלקת הנוער בניצוחו של יוסי גמליאל ולרשות לביטחון קהילתי בהנהלת מורן עזו על העבודה החשובה".
להצטרפות לסיירת - צרו קשר בוואצ'אפ בטל' הנייד המופיעה בתמונה:
