עמותת 'נהנים בנועם' שואפת לגדל צוות מחנך, איכותי ופועל ולהוות עבורו מסגרת התנדבותית משמעותית ומצמיחה ושואפת להיות גוף הפונה לקהילה ולעיר, ליצור שיתופים בין-דוריים ובין-מגזריים בקהילות השונות.
בני הנוער של העמותה, פועלים ברחבי העיר, כחלק מפעילותם, בני הנוער מטעם העמותה, סייעו רבות בהתנדבות, לאגף הרווחה, בתקופה האחרונה של משבר הקורונה- בחלוקת סלי מזון למשפ' נזקקות, בקיום שיחות טל' לקשישים ועוד.
לתרומות לעמותה:
https://my.israelgives.org/he/campaign/Noam