בנוסף לתמונת המצב אלייה התוודע השר, הוא שמע בביקור גם על פעילות מערך ההסברה לעידוד הגברת מספר הבדיקות ופינוי החולים למלוניות של משרד הבריאות.
בהמשך הגיעו השר גנץ והשרה ינקלביץ' לחמ"ל הפינוי העירוני וקיבלו סקירה ממנכ"ל העירייה איתמר ברטוב על מאמצי העירייה בשיתוף פיקוד העורף לפינוי חולים מאומתים למלוניות.
ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "המשימה הראשונה היא לבנות מחדש בראייה ארצית את האמון מול הציבור החרדי. הדרך היא בבניית שיח חיובי, והסברה המעודדת שיתוף פעולה עם הנחיות משרד הבריאות. אנחנו נמצאים כל העת בקשב ניהולי מפוצל, הן לבלימת הקורונה והן לניהול השוטף של העיר. הנחת העבודה שלנו היא שהקורונה, לצערנו הרב, לא הולכת לשום מקום בינתיים".
תמונה דוברות עיריית בית שמש.