מתוך הדברים שאמרה הבוקר עו"ד הולנדר בהפגנה:
"נכנסנו לשבוע השלישי לשביתת העו"סים ועולם כמנהגו נוהג. תארו לכם שהייתה שביתה של טייסים? של מצילים בחוף הים? של נהגי חברי הכנסת? היינו שומעים את הזעקות מזמן והשביתה הייתה מסתיימת. אבל הפעם זה "רק" העוסים. והלקוחות שלהם לא זועקים. אז אנחנו פה במקומם זועקים. ממשלת ישראל- הגיע הזמן לעריכת חשבון נפש. תפנימו שהעו"סים הם היסוד עליו בנויה החברה!".
עו"ד הולנדר על המפגש עם השר בני גנץ:
"ביקשתי מרה"מ החליפי ושר הבטחון בני גנץ להיפגש עם נציגי העו"סים השובתים. לשמחתי, הוא נענה לבקשתנו ושוחח מספר דקות איתי ועם נציגות העוסים השובתים. הוא אמר שחשובה לו חברה חזקה ויציבה ולצורך כך עבודת העו"סים חשובה. אני מודה לשר גנץ על תמיכתו במאבק הע"וסים!"
