תמונה בביקורם של בני גנץ ועומר ינקלביץ בעיר- ארכיון.
שר הביטחון בני גנץ ושרת התפוצות עומר ינקלביץ, יגיעו בעוד כשעה לפגישה עם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, בלשכתה בעירייה.
פורסם בתאריך: 25/06/2026 11:55
תמונה בביקורם של בני גנץ ועומר ינקלביץ בעיר- ארכיון.