בנוסף, צוות החפ"ק זכו לביקור מפתיע של סגן ראש העיר הר' ישעיהו ארנרייך,
אשר הודה לצוות על ההבנה , האמפטיה, סבלנות, ויחס לתושבים ועל שיתוף הפעולה הרצוף בימים אלה למען התושבים