ראש העיר ד"ר עליזה בלוך על המחאה:
"על החשיבות שאני מייחסת תנועות הנוער תקצר היריעה מלהכיל. בתוך כלל התנועות תנועת הצופים היא מרכזית וחשובה ואסור שתפגע כלכלית.
פגשתי נציגות מקומית של הצופים ואמרתי להם:
תנועת הצופים היא מהחשובות בישראל.
אני רוצה לראות יותר ילדים בצופים בבית שמש
אסור לפגוע בתקציב תנועות הנוער".
תמונה- פייסבוק ראש העיר