ראש העיר ד"ר עליזה בלוך על הפגישה:
"נפגשתי הבוקר עם שרת התפוצות ותושבת העיר בית שמש עומר ינקלביץ על פי בקשתה.
השרה ינקלביץ , כתושבת העיר, ביקשה לשמוע בימים אלו, בהם שתי שכונות בעיר נתונות הגבלות תנועה, את תחושות התושבים בעיר ואת המציאות של ניהול שגרת קורונה".
תמונה פייסבוק ראש העיר.