הפוסט של - Anna nikitenko:
"שלום לכולם,
כשצריך להודות ולהוקיר תודה אז זה המקום
אני מטפלת בזוג קשישים ניצולי שואה וזוג שחולה מאוד.
הזוג נתקל בבעיה שהיא כאובה מאוד לזוג קשיש חולה ובמיוחד כשמדובר בניצולי שואה וזה החזר כספים שהם שילמו (לא אפרט את הנושא מצנעת הפרט)
ניסינו בכל הדרכים לטפל בבעיה זו חודשים ארוכים אך ללא הועיל.
לבסוף פנינו למנהל תרבות הדיור בעיריית בית שמש מר ישי אוחנה והוא ללא היסוס הגיע לבית הזוג ושמע בסבלנות על הנושא.
חששנו קצת, כי הנושא לא נוגע למחלקת תרבות הדיור, אך ישי אוחנה לא ויתר ותוך יום אחד הבעיה נפטרה והזוג קיבל את הכסף שהגיע לו חוקית.
תודה לך ישי אוחנה, על אכפתיות ורגישות למרות שהנושא הוא לא במסגרת תפקידך, אשרי העירייה שיש בה אנשים כמוך".