הח"כ ביקש לשמוע מראש העיר ד"ר עליזה בלוך על חלוקת הקשב הניהולי שלנו בעיר: ניהול עיר והתמודדות עם נגיף הקורונה.
תמונה דובר העירייה.
בנט, שר הבטחון לשעבר, ויו"ר ימינה, קפץ לביקור הפתעה לא מתוכנן בעיר. בפגישה שמע השר, מראש העיר, על התמודדות העירייה, עם משבר וירוס הקורונה.
פורסם בתאריך: 25/06/2026 14:17
הח"כ ביקש לשמוע מראש העיר ד"ר עליזה בלוך על חלוקת הקשב הניהולי שלנו בעיר: ניהול עיר והתמודדות עם נגיף הקורונה.
תמונה דובר העירייה.