מרכז צעירים של עיריית בתי שמש מציע לצעירי העיר (גילאי 18-40) מגוון פעילויות ומענים. החל מהרצאות על הבר, אירועים ומופעים, דרך יצירת מרחב למידה לסטודנטים, מלגות ומעורבות בקהילה ועד ליווי חיילים, ייעוץ במסלולים שונים לפיתוח קריירה, בחירת מסלול להשכלה ומנטורים מהמובילים במשק לתחומים שונים.

המרכז ממוקם ברחוב רש"י 11, קרוב לעיר הוותיקה ולרמב"ש.

בטקס חנוכת המבנה, השתתפה ראש העיר, סגנה ומו"מ משה שטרית וחברי מועצת העיר- צבי ווליצקי וישראל פרץ יו"ר ועד העובדים, שהתכבד בקביעת מזוזה למבנה, שייקה, מנהל מרכז הצעירים וחברי המרכז. 

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: 

"מאז תחילת המשמרת שלנו מ"מ וסגן רה"ע משה שטרית ואני חרטנו על דגלנו לקדם את הצעירים. 
עיר עם עתיד היא עיר שיש בה צעירים שוקקי חיים.

לא בכדי אחד הדברים הראשונים שעשינו היה הקמת מחלקה לצעירים. מחלקה שתתן פתרונות לזוגות צעירים, הכוון תעסוקתי ותרבות ופנאי יחודית לצעירי העיר. 

הקמת המרכז לצערים היום הוא חנוכת בית אליו יוכלו הצעירים להגיע ולהפגש, לחשוב ליצור ולשתף בחיים שלהם ולהיות חלק מחיי העיר. 

שייקה מנהל מרכז הצעירים מוביל ביד רמה את התהליכים בעיר. כל צעירי העיר מוזמנים ליטול חלק. 

בשעה טובה לכולנו וחג צעירים שמח. 
מחכים לכם". 

בהצלחה! 

תמונה - פייסבוק ראש העיר.