משה שטרית:
"בשנים האחרונות תושבי בית שמש למדו על בשרם כמה חשוב לדאוג למרכזי תרבות ופנאי בשכונות חדשות וזאת מבעוד מועד.
אתמול סיירתי יחד עם הממונה על התכנון והבניה חבר המועצה שמעון גולדברג ועם מנכ"ל המרכזים עמית קדמון באתרים בהם יוקמו המרכזים הקהילתיים של נוה שמיר ורמת בית שמש ד'.
שמעון קיבל מאיתנו את האפיונים הנדרשים עבור המרכזים, ומאז הוא עסוק בתכנון ובהוצאתם אל הפועל ביסודיות ובדחיפות.
אם לא יהיו תקלות לא צפויות, תוך זמן קצר ממועד האכלוס של קבוצת הזוכים השניה של נוה שמיר, יוכלו התושבים החדשים בשכונה ליהנות ממתנ"ס פעיל ומרווח. זאת לצד הקאנטרי, אולם הספורט ותשתיות הפנאי והתרבות הנוספים להם אנו דואגים בשכונה החדשה".