ראש העיר: "תודה ליו"ר סיעת הליכוד ח"מ שלום אדרי על הובלה משותפת של הנושא. אנחנו עובדים עבורכם".
תמונות פייסבוק ראש העיר.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "לקראת היציאה לחופש הגדול מתוספת הבוקר תוספת משמעותית לפארק מקסים ומזמין. צאו ותהנו".
פורסם בתאריך: 25/06/2026 16:50
ראש העיר: "תודה ליו"ר סיעת הליכוד ח"מ שלום אדרי על הובלה משותפת של הנושא. אנחנו עובדים עבורכם".
תמונות פייסבוק ראש העיר.
