ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:

"אני מודה ליו"ר סיעת הליכוד ח"מ שלום אדרי על הליווי המשותף במשימה חשובה זו.

הנה האתרים שבעבודה: 
רח' זכריה הנביא. 
רח' נהר הדן ליד בי"ס "אורות".
סככות חדשות בבי"ס "בגין".
המשך העבודות במתחם בניין העירייה החדש".

לצפייה בסרטון לחצו. 

תמונות: פייסבוק ראש העיר.