מר שלום אדרי:
"בקרוב יוכלו התושבים להתאמן במתחם החדיש לנוחיותם ורווחתם. כמו כן בעתיד, יבנו עוד שלושה מתחמים כאלו בעיר הותיקה.
אני מודה לראש העיר ד"ר עליזה בלוך ולשאול פוקס על שיתוף הפעולה המקצועי".
יישר כוח למר אדרי ולכל העושים במלאכה.
מר שלום אדרי, יו" סיעת הליכוד והממונה על העיר הותיקה, מעדכן שהחלה התקנת מתקני כושר רחוב (סטריט וורקאאוט) בטיילת העירונית.
פורסם בתאריך: 25/06/2026 17:12
מר שלום אדרי:
"בקרוב יוכלו התושבים להתאמן במתחם החדיש לנוחיותם ורווחתם. כמו כן בעתיד, יבנו עוד שלושה מתחמים כאלו בעיר הותיקה.
אני מודה לראש העיר ד"ר עליזה בלוך ולשאול פוקס על שיתוף הפעולה המקצועי".
יישר כוח למר אדרי ולכל העושים במלאכה.