משה שטרית:
"שתפו כדי שכל ההורים יכירו!
קייטנות קיץ בעלות כוללת של 75 שקלים בלבד!
בשיתוף עם מנהל החינוך בראשות סגן ראש העיר הרב ארנרייך, החל מה1.7 ועד 6.8, ובתמיכת ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, יפעלו קייטנות לילדי הגנים ולתלמידי כיתות א'-ד'.
ילדי הגנים וכיתות א'-ב' יוכלו ליהנות מקייטנה וצהרון שיימשכו עד השעה 16:00.
לילדי כיתות ג'-ד' לא יוצע צהרון.
עקב לחץ הזמן הההרשמה תפתח כבר היום (רביעי) במרכזים הקהילתיים, ומומלץ מאוד להרשם, ממחר, דרך אתר האינטרנט.
לקייטנות בתי הספר ההרשמה תתבצע רק בבית הספר. רשת המרכזים הקהילתיים בשיתוף מלא עם אגף החינוך בעירייה, נערכה באופן משמעותי, על מנת להקל על ההורים ולקיים קייטנות איכותיות ובטיחותיות. אני רוצה להודות לעובדים היקרים בראשות מנכ"ל המרכזים עמית קדמון וראש מינהל חינוך קובי עמר על המענה המהיר בזמן קצר מאוד לאור האילוצים שנכפו עלינו ולהנהגת ההורים בראשות שי כהן ודודו עמר אנגלו סכסון על העבודה המשותפת. שיהיה לכולנו קיץ בריא ומהנה!"
תמונה פייסבוק.