מסלול הקו יתחיל במסוף רמה ד' דרך זכריה הנביא, צאלים, קישון, ירקון, יוצא מכביש 10 להרצוג, הדקל, השבעה, כיכר נוימן, רמב"ם, העליה, יגאל אלון ויציאה לכביש 38. בי-ם דרך גבעת שאול לביה"ח שערי צדק ויסיים במלחה.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "זו בשורה משמחת לתושבי העיר. בקרוב מאוד ייכנסו עוד תוספות שירות כחלק מהפעימה השנייה עליה הגעתי להסכמה עם משרד התחבורה. בימים אלו המכרז החדש יוצא לדרך, גם אחריו עוד ייחסרו קווים ונסיעות שיענו על פערים של שנים ארוכות, אנחנו נילחם כדי להוסיף בו את הצרכים הרבים והדחופים כדי שלבית שמש תהיה תחבורה ציבורית שתענה על הצרכים של 132.000 תושביה. אני מודה לשרת התחבורה ח"כ מירי התגייסותה למען תושבי בית שמש ועל השותפות".
תמונה ארכיון.