ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:
"20 מיליון ש"ח לטובת קירוי מגרשי ספורט בעיר בשותפות עם מפעל הפיס
6 מיליון ש"ח לאולם ספורט בבית הספר מנוחה ונחלה שישמש את כל תושבי השכונה
1.7 מיליון ש"ח תוספות למבני חינוך כחלק מהיערכות לפתיחת שנת הלימודים הבעל"ט
1.5 מיליון ש"ח לשיפוץ בתי ספר חב"ד, אורות ועוזיאל
5 מיליון ש"ח לבניין חדש שישמש את אגף ההנדסה, ולאחר שיוקם בניין העירייה החדש צפוי להכניס לקופת העירייה מיליונים מדי שנה שיתורגמו בשיפור השירות לתושבים בכל תחומי החיים
1 מיליון ש"ח להצללות וסככות בגנים הציבוריים ברחבי העיר
חצי מיליון ש"ח תוספת תקציבית לשיפור נגישות במבני חינוך בעיר
230,000 ש"ח להקמת עמדות טעינה לרכבים חשמליים
יחד נמשיך לפתח ולטפח את העיר בכל תחומי החיים. הבשורות שהבאנו היום מבטאות את העשייה המגוונת שלנו בתחומים שונים גם בתקופת הקורונה וגם בימים אלו תחת שגרת הקורונה: חינוך, בינוי, תשתיות, ארנונה ועוד. אדגיש את ההנחה בארנונה שאנחנו מעניקים לתעשייה וזאת כדי לעודד הבאת תעשייה לעיר. אני מודה לחבריי, חברי הנהלת העיר, כל אחד בחלקו, על השותפות.
הענקנו הערב גם תעודה לאביבה חלבי היקרה, לרגל זכייתה ב"פרס האחדות" לשנת 2020- תש"ף. במפעלה ובמעשיה, מהווה אביבה "שגרירת הטוב המשותף" של העיר בית שמש ומפיצה את בשורת הטוב בחברה בישראל."
תמונה- פייסבוק.