ח"כ אבוטבול:
"בשם כל הציבור אני מביע מחאה נמרצת. זו בושה וחרפה התוכנית הזאת שלא נדבר על ניבולי הפה. לא ייתכן שמכספי המיסים שלנו הממנים את התאגיד יבזו את אמונותנו ואת הקדוש והיקר לכולנו״.
״איך ייתכן שבמדינה יהודית יזלזלו כך בקודשי ישראל? המדובר על התוכנית ׳היהודים באים׳ אשר שם ללעג וקלס את הרמב״ם והבבא סאלי משה רבינו ואהרן הכהן זיע״א"
פורסם בתאריך: 25/06/2026 18:20
ח"כ אבוטבול:
"בשם כל הציבור אני מביע מחאה נמרצת. זו בושה וחרפה התוכנית הזאת שלא נדבר על ניבולי הפה. לא ייתכן שמכספי המיסים שלנו הממנים את התאגיד יבזו את אמונותנו ואת הקדוש והיקר לכולנו״.