ח"כ אבוטבול:

"בשם כל הציבור אני מביע מחאה נמרצת. זו בושה וחרפה התוכנית הזאת שלא נדבר על ניבולי הפה. לא ייתכן שמכספי המיסים שלנו הממנים את התאגיד יבזו את אמונותנו ואת הקדוש והיקר לכולנו״.

לצפייה בנאום לחצו.