המשתתפים נהנים ממגוון בשר איכותי ודברים מיוחדים, עמדות מזון ושתיה וטעימות מהמעשנה. והכל בחינם!
האווירה במקום נהדרת ומדהימה! הנכם מוזמנים!
* ההפנינג יתקיים בכל שישי במהלך חודשי הקיץ, תוך הקפדה על הנחיות הקורונה. בואו בשמחה.
רבים מתושבי העיר הגיעו למרכז המסחרי הותיק, כדי להשתתף בפנינג המתקיים ע"י ידי אטליז יגאל חזן, בשיתוף חברת המעשנות 'טרייגר' ומותג הנקניקיות צ'ורי.
פורסם בתאריך: 25/06/2026 18:39
המשתתפים נהנים ממגוון בשר איכותי ודברים מיוחדים, עמדות מזון ושתיה וטעימות מהמעשנה. והכל בחינם!
האווירה במקום נהדרת ומדהימה! הנכם מוזמנים!
* ההפנינג יתקיים בכל שישי במהלך חודשי הקיץ, תוך הקפדה על הנחיות הקורונה. בואו בשמחה.