ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: " סופרת הילדים תמר בורשטיין לזר ז"ל, אחראית על עיצוב הילדות של רבים רבים מאיתנו. ספרים שעברו מדור לדור.
כולנו זוכרים את קופיקו וצ'יפופו. דרכם זכינו ללמד על מדינת ישראל וללמד על עצמנו. אני רואה חובה להמשיך ולהעביר מדור לדור נכסי ילדות אלו.
מחר בבוקר, (רביעי) בכל גני הילדים בעיר בית שמש יפתחו את יום הלימודים בסיפור של תמר וישוחחו אודות יצירתה"
תמונה ארכיון.