סגן מ"מ רה"ע משה שטרית:
"אמש נפגשתי עם הועד המתגבש של משפחת השכול של בית שמש. דנו על הפרק, בבקשות הנצחה חדשות ופעילויות בבית הבנים לרווחת המשפחות וציבור התושבים.
אני מודה למירב בן נעים ואלירן כהן על הארגון".
סגן מ"מ רה"ע משה שטרית, נפגש אמש עם הועד המתגבש של משפחת השכול מהעיר. בפגישה נדונו בקשות הנצחה ופעילויות בבית הבנים.
פורסם בתאריך: 25/06/2026 19:36
סגן מ"מ רה"ע משה שטרית:
"אמש נפגשתי עם הועד המתגבש של משפחת השכול של בית שמש. דנו על הפרק, בבקשות הנצחה חדשות ופעילויות בבית הבנים לרווחת המשפחות וציבור התושבים.
אני מודה למירב בן נעים ואלירן כהן על הארגון".