עיריית בית שמש מעוניינת לקדם קירוי מגרשי ספורט ועליהם להתקין את המערכות הנ"ל. התרומה היא כפולה ומאפשרת שירות טוב יותר לתושבים אשר יכלו להנאות ממגרשי ספורט מקורים בצורה עמידה ויציבה.
ראש עריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "פרויקט זה מהווה נדבך נוסף בדרכה של בית שמש השואפת להיות עיר ירוקה מהמובילות בישראל. מטרותינו לצמצם את זיהום האוויר הנוצר כתוצאה מהשימוש בחשמל, להסב את החשמל לאנרגיה ירוקה מתחדשת וכמובן, לקדם חסכון כלכלי של הרשות.אני רוצה להודות לגזבר העיריה אריה ברדוגו שחקר את הנושא לעוצק ופעל לקדמו בעיר"
תמונה המדמה קירוי.