אתמול, 8/6, דיווחנו כי בשעות הבוקר נתגלתה תלמידה חולת קורונה מאומתת באולפנת "אהבת ישראל". ובהתאם לנהלים בית הספר יסגר ל14 יום ויעבור ללמידה מרחוק. אחת ממורות האולפנה, מלמדת גם בביה"ס אמית שחר ומשכך הוחלט הבוקר, לסגור את שערי בית הספר ולעבור ללמידה מרחוק.
המורה המדוברת, אינה חולה מאומתת בנגיף הקורונה, אך עלייה לשהות בבידוד, ע"פ ההנחיות.
תלמידי וצוותי ביה"ס אמית שחר, ישהו בבידוד למשך ימים בודדים וילמדו מרחוק, עד אשר תתקבל תוצאת הבדיקה שעברה המורה המדוברת, לגילוי הנגיף.
במידה והתוצאה תהיה שלילית, ביה"ס ישוב ויפתח את שעריו בפני התלמידים.
תמונה ארכיון.