הבוקר נתגלתה תלמידה חולת קורונה מאומתת באולפנת "אהבת ישראל". 
בהתאם לנהלים בית הספר יסגר ל14 יום ויעבור ללמידה מרחוק. מנהל מחלקת חינוך על יסודי הרן זיו הגיע לבית הספר ללוות את צוות המורים וההנהלה בתהליך. צוות בית הספר עומד בקשר עם ההורים לעדכונים שוטפים. 

תמונה שמשנט. ארכיון.