דוברות המשטרה (ירושלים):

במסגרת המאבק בסחר בסמים, שוטרים פשטו הלילה על ביתו של תושב בית שמש, שעפ"י החשד עוסק בסחר בסמים מסוכנים בבית שמש והסביבה - בביתו נתפסו מעל 1 ק"ג סמים מסוגים שונים, כ 14 אלף ש"ח ואמצעים נוספים שעפ"י החשד משמשים לסחר.

 החשוד כבן ה 25, יובא הבוקר בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו.


קרדיט תמונה דוברות המשטרה.