במהלך הערב נהנו המתנדבים מארוחת ערב בשרית על האש. תעודות הוקרה חולקו על ידי הנהלת הסניף דוד לף וסגנו צביקה רובין למתנדבים אתי פרץ,  אלחנן ורטהיים,  צבי מאיר מרקסון ושושנה ליכטמן על השקעתם הרבה ויוצאת הדופן, במתן מענה הומניטרי למספר רב של קריאות מגוונות שהגיעו למוקד ההומניטרי 1221 של איחוד הצלה שפעל בתקופה האחרונה.  

את הערב כיבדו בנוכחותם חבר עיריית בית שמש דוד וקנין ויו"ר איחוד הצלה משה טיטלבוים, שבירך את המתנדבים על פעילותם הרבה להצלת חיים ובתקופה האחרונה בפרט.

מאיחוד הצלה מודים לחב' ריאו על כי 
לקינוח חולקו ארטיקים מתנת החברה.

בסיום הערב ולקראת הקיץ חולקו למתנדבים כובעים עם מגן עורף שישמרו עליהם מפני החום והשמש בעת פעילותם.

דובר איחוד הצלה.