פוסט של חגית אחותה של איבון בדף הפייסבוק:
"בשם ה' נעשה ונצליח בשעה טובה ומוצלחת ביום שלישי (היום) מכניסים ספר תורה לעילוי נשמתם של גיסי היקר ניסים בן עזיזה ושמעון בן עזיזה. כתיבה בספר אצלי אחותי איבון בבית בשעה 17:30 ולאחר מכן תהלוכה לבית הכנסת שיבת ציון ברחוב ביאליק. בעקבות מצב הקורונה אנו נאלצים לעשות בצמצום את הכנסת ספר תורה ובנוסף חובה על המשתתפים להגיע עם מסיכות. שזכות התורה תעמוד לעם ישראל (נא להגיע בלבוש צנוע).
איבון וענונו:
"היום, תתקיים הכנסת ספר התורה לכבודך, מגיע לך בעלי היקר, המעט שיכולתי לעשות עבורך...מגיע לך עולם שלם. אני בטוחה שאתה רואה מלמעלה ושמח! אני עושה השתדלות כמה שאפשר להמשיך בדרך שלך של אהבת הזולת ונתינה ללא גבולות...לא אשקר לך, אני לפעמים נישברת ואין בי כוחות וזה לא פשוט..ניזכרת בחיוך הפשוט שלך והלב נשרף...אני יודעת שעכשיו אתה מלאך ושומר עליי ועל כולם. למרות שהמוח מסרב להאמין שאתה לא איתי..אז בעלי היקר, אני מבטיחה לך שהיום השמחה תהיה ענקית ושערי שמיים יפתחו ושכל תפילותינו יתקבלו במהרה...והלוואי ויכולת להיות כאן! אוהבת אותך! ולך אבא תודה שזיכית אותי להגיע לזכות הזאת!".